יחד- יהדות ישראלית בקהילה

מה היה?

מה היה?

 

מה היה?

יום ההוקרה לפצועי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, הוא יום ממלכתי רשמי החל מ2014, ונועד להעלות על נס את תרומתם של נפגעי המלחמות והפיגועים, להוקיר אותם וללמוד מתעצומות הנפש המלוות את התמודדותם היום יומית עם הפציעה. השנה קיימנו טקס ישובי באולם המתנ"ס בהשתתפות ראש המועצה - מר אריה פכטר, מנכ"ל המועצה - מר יורם אורבך, חברי מועצה, מנהלת המתנ"ס - גב' ענת בראל, תלמידי חטיבת הביניים - ע"ש רבין ותושבי אזור. מרגשת במיוחד הייתה נוכחותו של חבר הנהלת ועד ההורים - מר רמי מצא - פצוע צה"ל בעצמו, פעיל חברתי בישוב שכיום מרות לכיסא גלגלים עקב הפציעה. את הטקס המרגש ערכו תלמידי שכבת ט בהובלת רכזת השכבה פנינה. בטקס לווה בהרצאתו המרתקת של עמוס לויטוב - נווט קרב שנפל בשבי המצרי למשך למעלה משלוש שנים, במלחמת ההתשה.

חבורת התנ"ך 929: עדכונים...

חבורת התנ"ך יצאה לערב שיא בנמל תל אביב. בערב השתתפו קבוצות מכל הארץ, למדו יחדיו בספר הושע ושמעו שיחה מפי הרב בני לאו - מראשי התוכנית. את הערב קינח אהוד בנאי בהופעה מרשימה!

ביום שלישי, כ כסלו, 20/12 יצאה חבורת התנ"ך לסיור במוזאון בבל - באור יהודה, לציין את סיום ספר יחזקאל. הנביא יחזקאל, כידוע, הוא הנביא היחיד שמנבא שלא מתוך ארץ ישראל, הוא יושב בתל אביב - עיר על נהר כבר שבבבל. מרתק לשמוע על ההתיישבות היהודית בבבל לאורך השנים!

 

WhatsApp chat